Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nigeria odebrała pierwszy Mi-171E

Przemysł zbrojeniowy, Przemysł lotniczy, Lotnictwo wojskowe, 09 lutego 2020

6 lutego 2020 Nigeria odebrała zmodernizowany śmigłowiec wielozadaniowy Mi-171E wyprodukowany w zakładach lotniczych w Ułan Ude. Uroczystość przekazania odbyła się w bazie lotniczej pod Abudżą. Wziął w niej udział prezydent Muhammadu Buhari. Równocześnie Nigeryjczycy odebrali dwa włoskie śmigłowce AW109M.

Śmigłowiec Mi-171E odebrany 6 lutego 2020 przez nigeryjskie wojska lotnicze / Zdjęcie: NAF

Kontrakt na dostawę 6 śmigłowców Mi-171E(Sz) do Nigerii Rosoboroneksport zawarł w sierpniu 2014. Wiadomo, że kolejny z nich ma zostać dostarczony wkrótce. Oprócz Mi-171E Nigeria zamówiła 6 bojowych Mi-35M.

Śmigłowiec Mi-171E jest znacząco zmodernizowany w stosunku do standardowej wersji – Mi-8AMTSz. Zastosowano w nim wirnik z łopatami kompozytowymi. Jego napęd stanowi rosyjski silnik WK-2500PS-03 z cyfrowym system sterowania typu FADEC. Zmodyfikowano w nim też belkę ogonową i statecznik poziomy.


Drukuj Góra