Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy CMV-22B przekazany

Marynarka wojenna, Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 11 lutego 2020

Przedstawiciele koncernów Boeing i Bell Textron przekazali US Navy (marynarce wojennej USA) pierwszy przemiennopłat CMV-22B Osprey. Uroczystość miała miejsce 7 lutego w zakładach Bella w Amarillo w Teksasie.

Pierwszy CMV-22B Osprey prezentuje swoje możliwości podczas ceremonii w Amarillo / Zdjęcie: US Navy

Następnie CMV-22B trafił do Naval Air Station Patuxent River, gdzie personel eskadry doświadczalnej HX-21 przeprowadzi jego próby operacyjne. Do prób w Patuxent River użyte zostaną dwa przedseryjne przemiennopłaty.

Prototyp CMV-22B po raz pierwszy wzbił się w powietrze w grudniu 2019. Statki powietrzne tego typu zastąpią w służbie samoloty C-2A Greyhound, używane do transportu zaopatrzenia, personelu, poczty i ładunków o wysokim priorytecie z lądu na lotniskowce, a także do przenoszenia ładunków z okrętów do baz ekspedycyjnych.

US Navy zamierza używać CMV-22B do transportu silników Pratt & Whitney F135, stanowiących napęd wielozadaniowych samolotów bojowych F-35B/C Lightning II, używanych przez lotnictwo amerykańskiej marynarki i piechoty morskiej. Według danych producenta CMV-22B może przewieźć ładunek o masie 2722 kg na dystans 2130 km.

Pierwsza eskadra operacyjna, Fleet Logistics Multi-Mission Squadron (VRM) 30, ma odebrać pierwsze CMV-22B tego lata. Przemiennopłaty będą stacjonowały w w Naval Air Station North Island w San Diego i Naval Air Station Norfolk. US Navy zamówiła 48 CMV-22B (CMV-22B oblatany, 2020-01-22).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.