Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Emirates wobec koronawirusa

Lotnictwo cywilne, 10 marca 2020

W odpowiedzi na rozwój wydarzeń związanych z epidemią koronawirusa na świecie linie Emirates podjęły dodatkowe działania oprócz wymogów nałożonych przez branżę i przepisy prawa, aby zadbać o zdrowie i wygodę pasażerów oraz zapewnić większe poczucie pewności i spokój przy planowaniu podróży.

Ponieważ wirus COVID-19 przenosi się przede wszystkim przez dotyk, Emirates położyły największy nacisk na czyszczenie wszystkich powierzchni w samolotach / Zdjęcie: Emirates

Jako środek ostrożności we wszystkich samolotach lecących z lotniska w Dubaju Emirates wprowadziły zaawansowane procedury czyszczenia i pełną dezynfekcję wszystkich kabin. Zgodnie z najnowszymi doniesieniami ekspertów medycznych, według których wirus COVID-19 przenosi się przede wszystkim przez dotyk, Emirates położyły największy nacisk na czyszczenie wszystkich powierzchni w samolotach.

Przewoźnik stosuje zalecany, przyjazny dla środowiska środek chemiczny, który zabija wirusy i inne drobnoustroje oraz pokrywa powierzchnię trwałą warstwą chroniącą przed kolejnym zakażeniem wirusami, bakteriami i grzybami.

Proces czyszczenia obejmuje gruntowne wytarcie wszystkich powierzchni – od okien, składanych stolików, ekranów w fotelach, podłokietników, siedzeń, przycisków w fotelach, paneli, otworów wentylacyjnych i schowków bagażowych w kabinie po toalety, kuchnie i strefy odpoczynku dla załogi. Oprócz tego przewoźnik przestrzega standardowych procedur takich jak m.in. zmiana pokrowców na zagłówek we wszystkich fotelach, wymiana materiałów do czytania czy odkurzanie.

Ukończenie drobiazgowego procesu czyszczenia samolotu przed kolejnym lotem w ciągu godziny wymaga pracy zespołu wyszkolonych sprzątaczy złożonego z 18 osób w przypadku Boeinga 777 i 36 osób w przypadku Airbusa A380. W ciągu doby proces ten przechodzi średnio 248 samolotów.

Procedura czyszczenia samolotów Emirates

W przypadku podejrzenia lub potwierdzenia przypadku zakażenia wirusem COVID-19 na pokładzie dowolnego samolotu linie Emirates pójdą o krok dalej, wdrażając gruntowny proces czyszczenia i dezynfekcji zajmujący od sześciu do ośmiu godzin. Proces obejmuje usunięcie pary wodnej z wnętrza kabin i pokrycie wszystkich elementów tapicerowanych środkiem dezynfekującym oraz wymianę pokrowców na fotele i poduszek w obszarze objętym zakażeniem. Wymienione zostaną także filtry HEPA w kabinach samolotu.

Kabiny wszystkich samolotów Emirates są  wyposażone w filtry HEPA, które pozwalają oczyścić powietrze z 99,97% wirusów. Usuwają także kurz, alergeny i mikroby z powietrza obiegowego w kabinie pasażerskiej i załogi, co ułatwia stworzenie bezpieczniejszego, zdrowszego i bardziej komfortowego środowiska dla pasażerów i personelu.

Ponadto Emirates zapewniają pasażerom większą elastyczność i wybór w lepszej cenie, umożliwiając zmianę terminu podróży bez dodatkowych opłat za zmianę rezerwacji czy ponowne wydanie biletu. Nowe zasady obejmują wszystkie bilety wydane przed 31 marca 2020.


Drukuj Góra