Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Początek testów Saar 6

Marynarka wojenna, Przemysł zbrojeniowy, 14 marca 2020

10 marca 2020 rozpoczęły się testy morskie korwety proj. Saar 6Magen, budowanej w Niemczech dla izraelskiej marynarki wojennej. To pierwszy z czterech okrętów tego typu zamówionych przez Izrael w maju 2015. Z 430 mln Euro, które ma kosztować ich budowa, 115 mln ma zapłacić rząd niemiecki. Wartość zamówienia w stoczni nie obejmuje wyposażenia i uzbrojenia okrętów, które ma zostać uzupełnione w Izraelu przez rodzime przedsiębiorstwa.

Pierwsza korweta proj. Saar 6 – Magen, budowana w Niemczech dla izraelskiej marynarki wojennej, wychodzi na testy morskie / Zdjęcie: fresh.co.il

Magen ma zostać przekazany odbiorcy w maju 2020. Kolejne korwety (Oz, Atzmaut,Nitzachon)powinny być oddawane co koło pół roku, w tym ostatnia, czwarta pod koniec 2021. W kolejnym roku wszystkie okręty powinny być włączone w skład floty izraelskiej. Nieoficjalnie szacuje się, że łącznie program ich budowy ma pochłonąć 3 mld USD.

Głównym wykonawcą korwet Saar 6 jest thyssenkrupp Marine Systems (TKMS). Okręty budowane są w German Naval Yards Kiel. Po spuszczeniu na wodę są doposażane w Kieler Werft.

Konstrukcja Saar 6 jest oparta na projekcie MEKO A100. Korwety mają wyporność 1900 t przy długości 92 m. Załogę każdego okrętu ma stanowić ok. 70 ludzi.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.