Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Ł-4 koło Chabarowska

Wypadki, Lotnictwo cywilne, 18 kwietnia 2020

Dziś około południa w okolicach Chabarowska lot treningowy, po starcie z lotniska Kalinka, odbywał dwusilnikowy samolot-amfibia Ł-4. Na jego pokładzie znajdowały się 4 osoby. Z nieznanych przyczyn samolot rozbił się ok. 13:45 czasu lokalnego (03:45 UTC) koło wsi Lesnoje, ok. 35 km od miasta.

Gdy odnaleziono wrak, okazało się, że ten całkowicie spłonął. Dogaszanie pożaru potrwało kilkanaście minut.

Szczątki rozbitego samolotu-amfibii L-4 całkowicie spłonęły / Zdjęcie: MCzS FR

Wszyscy lecący amfibią zginęli. Początkowo odnaleziono zwłoki 3 osób. Potem z wraku wydobyto zwłoki czwartej ofiary.

Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy. Za najbardziej prawdopodobną uznaje się błąd pilota. Nie wyklucza się jednak awarii technicznej.

Rozbity w katastrofie samolot-amfibia to dwusilnikowy górnopłat Ł-4. Należał do lokalnego przedsiębiorcy, Ilii Karabuta, właściciela spółki MSK DW, specjalizującej się w handlu wyrobami medycznymi. Karabut zginął w katastrofie.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.