Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Czego oczekują pasażerowie?

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 06 maja 2020

Jak będzie wyglądała przyszłość podróżowania po pandemii SARS-CoV-2? Trudno w tej chwili na to jednoznacznie odpowiedzieć, ale na pewno podróżni jak i przewoźnicy oczekują zmian i nowych rozwiązań.

/ Zdjęcie: Eurowings

Przygotowując się do nowego otwarcia należące do Grupy Lufthansa linie Eurowings, zaprosiły swoich pasażerów do udziału w konkursie Ideas get wings – challenge the future of travel (Pomysły dostają skrzydeł – wyzwania dla przyszłości podróży).

W jego ramach pasażerowie i partnerzy biznesowi linii mogą proponować nowe rozwiązania i usługi, których oczekują od linii lotniczych podczas kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa. Wszystkie pomysły, jak nowe produkty, rozwiązania na pokładzie, zmiany w procesach rezerwacyjnych czy aplikacje dla klientów, zostaną ocenione przez linię i jej spółkę-córkę Eurowings Digital. Głównymi kryteriami oceny są: wartość dodana dla pasażerów i możliwość implementacji w Niemczech w przeciągu 3 miesięcy.

Propozycje można składać do 13 maja 2020, na stronie internetowej przewoźnika. Zwycięzca konkursu ma zostać wyłoniony we wrześniu. Najlepsze sugestie zostaną wdrożone przez Eurowings tak szybko, jak  będzie to możliwe.

Podobny konkurs organizuje od kilku lat koncern Airbus (Finaliści Fly Your Ideas 2017, 2017-04-13).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.