Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

400 Foxhoundów w British Army

Przemysł zbrojeniowy, Wojska lądowe, 07 maja 2020

General Dynamics Land Systems – UK zamieścił w mediach społecznościowych film informujący o zakończeniu dostaw 400 opancerzonych samochodów patrolowych Foxhound (przez GDLS oferowanych jako Ocelot) dla British Army (wojsk lądowych W. Brytanii).

/ Zdjęcie: British Army

Zamówienie na Foxhoundy brytyjski resort obrony złożył w listopadzie 2010. Miały one zastąpić używane przez armię brytyjską opancerzone Land Rovery. Pierwsze zamówienie obejmowało 200 samochodów. Część z nich już w roku następnym skierowano do Afganistanu, gdzie były intensywnie eksploatowane przez brytyjski kontyngent. Pojazdy dla British Army dostarczył GDLS we współpracy z Ricardo Specialist Vehicle.

Foxhound ma masę własną 5,5 t (bojową 7,5 t). Przystosowany jest do transportu maksymalnie sześciu żołnierzy, w tym dwóch członków załogi. Napęd stanowi silnik wysokoprężny o mocy 210 KM. Opancerzenie zapewnia ochronę balistyczną na poziomie 2 wg STANAG 4569. Dno pojazdu w kształcie litery V zapewnia ochronę przeciwminową na poziomie 3b wg STANAG 4569. Foxhound przystosowany jest do transportu samolotami C-17, A400M, C-130 a także śmigłowcem CH-47 (na podwieszeniu zewnętrznym, DSEI 2013: Brytyjczycy zamawiają kolejne Foxhoundy, 2013-09-12).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.