Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Konwój Dreamlifterów

Lotnictwo cywilne, 13 maja 2020

11 maja na lotnisku w Charleston wylądowały trzy samoloty transportowe Boeing 747-400 Large Cargo Freighter Dreamlifter. Przyleciały do USA różnymi trasami, startując z Nagoi – w japońskich zakładach Fuji, Kawasaki i Mitsubishi produkowane są elementy skrzydeł i kadłuba rodziny Boeingów 787 Dreamliner.

Trzy Dreamliftery po lądowaniu na lotnisku w Charleston / Zdjęcia: Boeing

Tym razem, oprócz standardowego ładunku, Dreamliftery przywiozły do Stanów Zjednoczonych Ameryki także łącznie ponad 150 tys. okularów ochronnych i osłon twarzy. Sprzęt przeznaczony jest dla pracowników miejscowego Medical University of South Karolina (MUSC).

Po starcie z Japonii wszystkie Dreamliftery wykonały międzylądowania w Seulu, gdzie załadowano do nich w/w wyposażenie ochronne. Następnie dwa z nich, noszące znaki rejestracyjne N718BA i N249BA, wylądowały jeszcze w Anchorage na Alasce. Stamtąd N249BA wykonał lot non-stop do Karoliny Pd., a N718BA dotarł do Charleston przez Everett. Trzeci Boeing 747-400 LCF (N747BC) poleciał z Seulu do wytwórni Boeinga w Everett, a stamtąd do Charleston.

Jestem niezwykle dumny z członków naszego zespołu Boeinga na całym świecie i ich pracy nad powstrzymaniem rozprzestrzeniania się pandemii koronawirusa – powiedział szef Boeinga Dave Calhoun po wylądowaniu trzech frachtowców. Loty Dreamlifterów z pomocą medyczną mają być kontynuowane. Koncern z Seattle planuje dostarczyć na ich pokładach 400 tys. artykułów ochronnych dla MUSC. Loty finansowane są przez Boeinga (Dreamlifter przewozi sprzęt medyczny , 2020-04-27).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.