Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Prezentacja australijskiego F/A-18F

Przemysł zbrojeniowy, Lotnictwo wojskowe, Strategia i polityka, 09 lipca 2009

Nieco ponad pół roku po rozpoczęciu montażu, pierwszy z zamówionych przez Australię 24 Super Hornetów, został wczoraj uroczyście przedstawiony w zakładach Boeinga, w St. Louis.

Pierwszy australijski F/A-18F w czasie uroczystości w St. Louis. Na pierwszym planie przedstawiciele australijskich władz wojskowych, lotnictwa wojskowego, a także producenta i lotnictwa US Navy / Zdjęcie: MO Australii

Australijczycy zamówili 24 Boeingi F/A-18F w maju 2007, dla zastąpienia 21 samolotów F-111. Pierwotnie wszystkie starsze Hornety (71 egz.), jak i F-111, miały zostać wycofane, po wprowadzeniu do linii ok. 100 F-35. Ze względu na opóźnienie programu, władze musiały jednak zdecydować się na rozwiązanie przejściowe.

Ostatecznie pozyskano samoloty Boeinga, razem z 10-letnim pakietem obsługowym, za równowartość 4,6 mld USD (6 mld AUD). Pierwsze maszyny powinny dotrzeć do bazy lotniczej w Amberley w marcu lub kwietniu 2010. Zbiegnie się to z zakończeniem szkolenia pierwszej grupy pilotów, którzy wyjechali do USA w bieżącym roku.

W lutym minister obrony, Joel Fitzgibbon ujawnił, że kosztem 35 mln USD, w 12 egz. zamontowanych zostanie okablowanie, niezbędne do ewentualnego, późniejszego zmodernizowania tych samolotów do wersji walki radioelektronicznej - EA-18G Growlers. Decyzja w sprawie doposażenia samolotów, o wartości ok. 300 mln USD, zostanie podjęta w 2012.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.