Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Następna generacja King Air

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 07 sierpnia 2020

Koncern Textron Aviation wprowadza na rynek następną generację dyspozycyjnych samolotów turbośmigłowych Beechcraft King Air 360/360ER. Obecnie trwa produkcja pierwszych samolotów seryjnych, które mają trafić do klientów jesienią tego roku.

Mogący pomieścić maksymalnie dziewięciu pasażerów najnowszy King Air 360/360ER zapewnia jeszcze lepszy komfort pasażerom niż jego poprzednik / Zdjęcie: Textron Aviation

Beechcraft King Air 360 opiera się na znanej od dekadd wszechstronności i niezawodności rodziny King Air, a najnowsza wersja jest jeszcze lepsza nowym funkcjom zaprojektowanym w celu zapewnienia lepszych wrażeń z lotu zarówno pasażerom, jak i załodze. Samolot ten jest wynikiem naszych rozmów z klientami na całym świecie oraz naszego nieustannego dążenia do innowacyjności, aby umożliwić im wykonywanie różnorodnych misji z większą łatwością – powiedział Ron Draper, prezes Textron Aviation.

Kluczową cechą King Air 360 jest zabudowanie automatycznej przepustnicy, odpowiadającej za sterowanie mocą zespołu napędowego od rozbiegu do wznoszenia, w trakcie lotu, zniżania, odejścia na drugi krąg i lądowania. Zmniejsza to wysiłek pilota i zapobiega rozwinięciu nadmiernej lub zbyt małej prędkości oraz przekroczenia krytycznych wartości temperatury i momentu obrotowego.

Kolejny elementem jest nowy cyfrowy kontroler ciśnienia, który automatycznie reguluje wartość ciśnienia w kabinie zarówno podczas wznoszenia, jak i zniżania, zmniejszając wysiłek pilota i zwiększając komfort pasażerów. Wskaźniki ciśnienia są jednym z elementów awioniki Collins Aerospace Pro Line Fusion.

Mogący pomieścić maksymalnie dziewięciu pasażerów najnowszy King Air zapewnia jeszcze lepszy komfort pasażerom niż jego poprzednik. Na standardowej wysokości przelotowej 27 000 stóp (8230 m) wysokość kabinowa wynosi 5960 stóp (1817 m) – jest o ponad 10% niższa w porównaniu z King Air 350i.

Przeprojektowane wyposażenie kabiny pasażerskiej, dostępne na zamówienie, zawiera nowe niestandardowe szafki, ścianki działowe i panele bocznymi, a także ulepszone materiały i wykończenia. Inne udogodnienia, które są standardem dla wszystkich samolotów King Air, obejmują wysuwane stoliki do pracy, standardowe gniazdka elektryczne i USB oraz toaletę w części ogonowej samolotu.

Od 1964 do klientów na całym świecie trafiło rawie 7600 samolotów turbośmigłowych rodziny Beechcraft King Air. Ich flota wylatała w tym czasie ponad 62 mln godzin lotu, podczas misji komercyjnych i wojskowych (CBP zamawia kolejne King Airy , 2020-05-25).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.