Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lufthansa wraca do Katowic

Lotnictwo cywilne, 09 października 2020

W końcu października br., po ponad siedmiomiesięcznej przerwie, linie lotnicze Lufthansa wznowią loty na trasie pomiędzy Międzynarodowym Portem Lotniczym Katowice a Frankfurtem. Pierwszy rejs z Frankfurtu do Katowic ma odbyć się w niedzielę 25 października br., a w kierunku odwrotnym dzień później. Do końca sezonu zimowego, czyli do 27 marca 2021, połączenie to ma być obsługiwane przez samoloty CRJ900 z częstotliwością 9 rejsów tygodniowo.

Do końca zimowego rozkładu lotów rejsy na trasie Katowice – Frankfurt mają być wykonywane przez samoloty CRJ900, zabierającymi na pokład 22 pasażerów w klasie biznes i 68 w klasie ekonomicznej / Zdjęcie Marcin Sigmund

Od przyszłorocznego rozkładu letniego, przewoźnik planuje wrócić do częstotliwości sprzed pandemii, czyli do 21 rotacji w tygodniu. Rejsy na trasie Katowice – Frankfurt zostały zawieszone w połowie marca br. z powodu pandemii COVID-19 i wprowadzonego przez Polskę zakazu lotów międzynarodowych.

Powrót Lufthansy na trasę z Katowic do Frankfurtu to bardzo dobra informacja. Istotne jest dla nas to, że pomimo kryzysu, który dotknął lotnictwo cywilne na całym świecie, Lufthansa zdecydowała się wznowić loty z Katowic do jednego z największych hubów w Europie. Mam nadzieję, że pod koniec marca przyszłego roku przewoźnik przywróci połączenie z Pyrzowic do swojego drugiego portu przesiadkowego, czyli do Monachium – powiedział Artur Tomasik, prezes Zarządu Górnośląskiego Towarzystwa Lotniczego, zarządzającego Międzynarodowym Portem Lotniczym Katowice w Pyrzowicach.

Również 25 października br. niemiecki narodowy przewoźnik ma wznowić wykonywane codziennie z wyjątkiem sobót rejsy na trasie Monachium – Rzeszów. Wcześniej Lufthansa wznowiła loty do Warszawy, Krakowa, Gdańska, Poznania i Wrocławia (9. Boeing 777F we Frankfurcie, 2020-09-30).

Obsługiwana przez Lufthansę trasa do Frankfurtu była pierwszym regularnym połączeniem międzynarodowym w historii pyrzowickiego lotniska. Rejsy na tej trasie były wykonywane od końca marca 1993 przez 27 lat, aż do zakazu lotów wywołanego pandemią (Więcej czarterów z Pyrzowic , 2020-08-13).

Na podstawie informacji Marcina Sigmunda


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.