Pod koniec października koncern Commercial Aircraft Corporation of China (COMAC) dostarczył kolejne samoloty pasażerskie ARJ21. Ich użytkownikami są trzy linie z ChRL.
China Southern Airlines odebrały swój drugi ARJ21 w Szanghaju 21 października br. Samolot jest dzierżawiony od Haikou Changru Aircraft Leasing. Od czasu otrzymania pierwszego ARJ21 28 czerwca 2020, China Southern używają go na trzech trasach krajowych: Guangzhou – Jieyang, Guangzhou – Zhanjiang i Jieyang – Pudong. Przewoźnik rozważa umieszczenie drugiego ARJ21 najpierw w Kantonie, po zgromadzeniu wystarczającego doświadczenia operacyjnego, na lotnisku Pekin-Daxing (China Southern zamawiają samoloty , 2020-11-06, Swiss wylądują w Daxing, 2020-01-24).
Kilka dni później, 27 października, swój drugi ARJ21, leasingowy od CNAC Beijing Financial Leasing Company, odebrały Air China. Pierwszy ARJ21, dostarczony Air China w czerwcu 2020, służy na trasach Pekin – Xilinhot i Pekin – Baotou (Loty w ChRL na poziomie z 2019, 2020-11-08).
29 października następny ARJ21 (jak podaje COMAC – 37 wyprodukowany) trafił do Chengdu Airlines. Samolot jest leasingowany od AVIC International Leasing. Jako pierwszy użytkownik ARJ21, Chengdu aktywnie badały eksploatację tego typu samolotów w ciągu ostatnich 4 lat, aby wprowadzić, a następnie ulepszyć system zarządzania operacjami lotniczymi, obsługi technicznej i szkolenia personelu komercyjnych statków powietrznych produkowanych w ChRL (ARJ21 operuje z Daocheng, 2020-07-30).