Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

MAKS-2009 bez Russkich Witjazi

Lotnictwo wojskowe, 17 sierpnia 2009

Grupa akrobacyjna Russkije Witjazi nie weźmie udziału w międzynarodowym salonie lotniczym w Moskwie - MAKS-2009. Wczoraj w locie treningowym zginął jej dowódca, Igor Tkaczenko.

Grupa nie zdoła przygotować się do występu. Utrata 2 pilotów (kolejny pilot jest poważnie ranny, ma złamany kręgosłup) i 2 samolotów jest trudna do szybkiego zrekompensowania.

Płk Igor Tkaczenko zginął w wyniku zderzenia jego Su-27UB z samolotem Su-27. Do zderzenia doszło w wyniku nieudanej próby dołączenia do szyku przez jeden z samolotów. Przyspieszył on zbyt gwałtownie i uderzył w poprzedzającą maszynę. Wszyscy trzej piloci znajdujący się w uszkodzonych samolotach katapultowali się. Jednak fotel katapultowy płk. Tkaczenki nie zadziałał prawidłowo.

Do katastrofy doszło po zakończeniu wspólnego treningu Russkich Witjazi (5 Su-27) z latającym na MiG-29 (4 samoloty) zespołem Striżi. Zespół Striżi z podmoskiewskiej Kubinki weźmie udział w MAKS-2009. Obok niego wystąpi zespół Sokoły Rossji z Lipiecka i latający na śmigłowcach Mi-28N zespół z ośrodka w Torżku.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.