Liban wystawił na sprzedaż 5 samolotów Hawker Hunter Mk66 i Mk70. Zostały one ostatecznie wycofane ze służby w 2010 (pierwszych 5 przestało latać w 1990, 2 ostatnie w 2011). Były już wówczas przestarzałe (pierwszy został sprowadzony do Libanu w 1958), brakowało też do nich części zamiennych. Liban nie miał pieniędzy na ich zakup (MiG-i 29 do Libanu, 2008-12-16).
Sprzedaż ma na celu znalezienie (części) środków na restrukturyzację floty szkoleniowej. Liban prowadzi negocjacje na temat dostaw nowych samolotów z wieloma oferentami. Według nieoficjalnych źródeł, najbardziej zaawansowane są rozmowy z Pakistanem. Dotyczą one zakupu samolotów Super Mushshak.
Jednym z potencjalnych nabywców Hunterów jest Airborne Tactical Advantage Company (ATAC). 2 stare samoloty – jeden jedno-, a drugi dwumiejscowy – Liban chce zatrzymać. Po odnowieniu miałyby służyć do lotów pokazowych.
Liban wystawił na sprzedaż także 3 śmigłowce Sikorsky S-61.