Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A380 – plany Air France

Lotnictwo cywilne, 15 września 2009

Przedstawiciele Air France ujawnili plany, związane z wykorzystaniem pierwszego z zamówionych Airbusów A380. Samolot będzie głównie latał na trasie Paryż-Nowy Jork.

Zdjęcie: Airbus

Air France jest jedną z 3 linii europejskich - obok Lufthansy i Virgin Atlantic - które zdecydowały się zamówić A380. Francuzi będą jednocześnie pierwszymi użytkownikami tych ogromnych Airbusów.

Pierwsza z 12 zakupionych maszyn rozpocznie służbę dokładnie 20 listopada, inaugurując połączenie miedzy Paryżem i Nowym Jorkiem. Lot powrotny odbędzie się następnego dnia. Air France rozpoczęła już internetową aukcję 380 miejsc. Dochód z przedsięwzięcia będzie przeznaczony na cele charytatywne.

Francuski Airbus został przygotowany w wersji 538-miejscowej, z trzema klasami (9 miejsc pierwszej klasy, 80 biznesowej i 439 ekonomicznej). Samolot będzie latał codziennie w obie strony, z wyjątkiem śród. W późniejszym terminie przewidziano dla niego również loty na trasach Paryż-Dubaj oraz Johannesburg-Tokio.

Inauguracyjny lot oznacza również otworzenie pierwszego, stałego połączenie między Europą i USA, przy pomocy samolotów A380. Do tej pory Airbusy tego typu wykorzystują przewoźnicy azjatyccy: Singapore Airlines, australijski Quantas oraz Emirates Airline.

Pierwszy A380 dla Lufthansy dotrze do odbiorcy latem przyszłego roku. Niemcy planują, że maszyny tego typu w pierwszej kolejności będą obsługiwać najbardziej zatłoczone trasy do Ameryki Północnej i krajów azjatyckich. Obecnie przedstawiciele Lufthansy prowadzą rozmowy z zarządami 20 portów lotniczych, które mogłyby przyjmować tak duże samoloty.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.