5 maja 2021 Israel Aerospace Industries (IAI) podpisała Memorandum of Agreement z międzynarodowym portem lotniczym Incheon i Sharp Technics o konwersji Boeingów 777 z pasażerskich na cargo. Zakłady będą się specjalizowały w przebudowie Boeingów 777ERSF. Mają mieścić się na lotnisku Incheon.
W ramach umowy IAI będzie konwertować 6 Boeingów 777-300ER i B777-200LR rocznie, począwszy od 2024. Izraelczycy uważają, że zapotrzebowanie na latające frachtowce będzie w najbliższym czasie szybko rosnąć. Szczególnie ma to dotyczyć samolotów szerokokadłubowych dalekiego zasięgu.
Obecnie IAI Aviation Group pracuje nad konwersją pierwszego Boeinga 777. Planuje, że jego certyfikacja zakończy się w 2023. Wówczas model 777 dołączy do innych samolotów dotąd konwertowanych przez IAI – Boeingów 747, 767, 737 i 737NG. Ich odbiorcami są m.in. DHL, FedEx i Amazon.