Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Ecodemonstrator Alaska Airlines

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 07 czerwca 2021

Boeing i Alaska Airlines nawiązały współpracę w celu przetestowania około 20 nowych technologii, zwiększających bezpieczeństwo i zrównoważony rozwój lotnictwa komunikacyjnego w samolocie 737-9 Ecodemonstrator.

Wizualizacja Boeinga 737-9 Ecodemonstrator w barwach Alaska Airlines. Po zakończeniu testów samolot zostanie przystosowany do lotów z pasażerami i dostarczony przewoźnikowi / Ilustracja: Boeing

Mamy z Boeingiem długą historię współpracy: wdrażania nowoczesnych technologii, polepszania bezpieczeństwa i oszczędzania zużycia paliwa. Alaska Airlines latają do niektórych najpiękniejszych i geograficznie zróżnicowanych regionów na świecie i zobowiązujemy się do znalezienia sposobów zmniejszenia naszego szkodliwego wpływu na środowisko naturalne. Współpraca z Boeingiem w celu przyspieszenia wdrożenia  innowacji w ramach projektu Ecodemonstrator umożliwi nam przyczynienie się do bardziej zrównoważonej  przyszłości dla naszej globalnej społeczności – powiedziała Diana Birkett Rakow, wiceprezes Alaska Airlinesa do spraw publicznych i zrównoważonego rozwoju (Zobowiązanie Alaska Airlines , 2021-04-30).

Boeing jest zobowiązany do ciągłej poprawy bezpieczeństwa i wpływu na środowisko naszych produktów.  Jesteśmy dumni, że współpracujemy z naszym klientem i innymi partnerami na całym świecie, aby stać się bardziej ekologicznymi – dodał Stan Deal, prezes Boeing Commercial Airplanes.

W ciągu pięciomiesięcznych prób w locie Ecodemontratora, Boeing i Alaska Airlines będą współpracować z 9 innymi partnerami, badając nowy środek gaśniczy, znacznie mniej szkodliwy dla warstwy ozonowej, który ma zastąpić Halon 1301 (już nie produkowany), dokonując razem z Narodową Agencją Oceanów i Atmosfery (NOAA) pomiarów poziomu gazów cieplarnianych w atmosferze, oceniając projekt nowej gondoli z okładziną zmniejszającą poziom hałasu emitowanego przez silnik i panele wyściełające ściany kabiny pasażerskiej wykonane z materiału z kompozytu zbrojonego włóknem węglowym, wyprodukowanego z pozostałości powstałych w procesie produkcji skrzydeł Boeinga 777X.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.