Rheinmetall Canada zaprezentował swój najnowszy pojazd transportowy – Mission Master XT. Jego długość wynosi 3,72 m, a szerokość 2,55 m. Masa własna to 2217 kg, a udźwig – 1000 kg. Wóz napędzany jest silnikiem diesla z turbodoładowaniem Caterpillar C2.2 o mocy 67 KM, który umożliwia rozwinięcie prędkości maksymalnej 40 km/h lub pływanie z prędkością 5 km/h.
Zbiornik mieści 70 l paliwa, dzięki czemu Mission Master XT może przebyć 750 km. Baterie litowo-jonowe umożliwiają jazdę przez kolejne 6 godzin. Instalacja centralnego pompowania kół dostosowuje ciśnienie w oponach w zależności od rzeźby terenu. Pojazd może kontynuować jazdę nawet z 2-cm otworami w oponach.
Mission Master XT może być transportowany na zawiesiu pod kadłubem śmigłowc CH-53 i CH-47 lub w ładowni samolotu wielkości C-130. Pojazd może być również zrzucany ze spadochronem.
Pojazd może operować w wersji załogowej, sterowanej joystickiem lub bezzałogowej, którą kieruje się za pomocą specjlanego tabletu, dzięki któremu użytkownik może zaplanować trasę, a także sterować działaniem przenoszonego wyposażenia i/lub uzbrojenia.
Konstruktorzy zakładają, że Mission Master XT może być używany do transportu zaopatrzenia, obserwacji, wsparcie akcji pożarniczych, ratownictwa, ewakuacji medycznej, wykrywania skażeń CBRN, czy jako przekaźnik łączności.