Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Opóźnienie B747-8

Lotnictwo cywilne, 07 października 2009

Przedstawiciele Boeinga poinformowali o opóźnieniu oblotu towarowego B747-8. Problemy techniczne spowodują straty w wysokości ok. 1 mld USD.

Jeszcze miesiąc temu przedstawiciele Boeinga zapewniali, że oblot nowego samolotu odbędzie się jeszcze w listopadzie. Wczoraj poinformowali, że termin ten przesunie się na początek przyszłego roku, a straty wynikające z tego faktu wyniosą ok. 1 mld USD / Zdjęcie: Boeing

W rozliczeniu finansowym 3. kwartału o 640 mln USD wzrosną wydatki na prace wdrożeniowe programu B747-8. Spowodowane to jest błędami konstrukcyjnymi, które doprowadziły do konieczności wykonania dodatkowych prac, które zakłóciły przyjęty wcześniej harmonogram działań. Pieniądze zostały przeznaczone m.in. na zakup dodatkowych materiałów i opłacenie poddostawców.

Kolejne 360 mln USD strat związane jest ze zmniejszeniem tempa produkcji. Zakładane 2 samoloty na miesiąc będą produkowane 2 lata później, niż przypuszczano. Do tej pory tempo produkcji wyniesie 1,5 maszyny miesięcznie. To z kolei spowoduje konieczność wypłaty odszkodowań dla klientów oraz zwiększenie kosztów jednostkowych.

Informacja przedstawicieli koncernu jest kolejną, w której ogłasza się opóźnienie jednego ze sztandarowych programów. Pierwotnie zakładano, że dostawy 747-8 rozpoczną się we wrześniu 2008. Teraz prognozuje się, że nastąpi to pod koniec 2010. Nie zmieniają się natomiast plany, dotyczące harmonogramu dostaw wersji pasażerskiej (B747-8 Intercontinental). Mają się one rozpocząć w 4. kwartale 2011.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.