Francuska spółka Elixir Aircraft zaprezentowała podczas wystawy Aero model 915iS Turbo, napędzany silnikiem Rotax 915iS o mocy 140 KM. Samolot otrzymał już Certyfikat Typu EASA zgodny z wymaganiami przepisów CS-23.
Zastosowanie nowego zespołu napędowego zapewnia znacznie lepsze osiągi i mniejsze zużycie paliwa. Przy 85% mocy i zużyciu 36l paliwa na godzinę samolot rozwija prędkość przelotową 293 km/h, a przy 75% mocy i spalaniu 27l/h - 278 km/h. Zasięg to odpowiednio 1070 km i 876 km.
Elixir 915iS ma strukturę wykonaną z kompozytu zbrojonego włóknem węglowym. W celu polepszenia zdolności do wyprowadzenia z korkociągu na końcach skrzydeł zabudowano winglety. Opracowano również nowe osłony silnika, aby zapewnić optymalne chłodzenie w każdych warunkach lotu.
Załoga ma do dyspozycji nową awionikę glass cockpit Garmina, która zostanie zastosowana także w przyszłej wersji, przystosowanej do wykonywania lotów IFR.