Podczas EAA AirVenture w Oshkosh Daher Aerospace zaprezentował rozwijany od 5 lat samolot Kodiak 900. Jego prototyp jest testowany w locie od początku 2020. Trwają też testy statyczne oraz budowa samolotu w wersji produkcyjnej. Dostawy seryjnych Kodiak 900 mają rozpocząć się w styczniu 2023. Mają kosztować po 3,5 mln USD, o 0,5 mln USD więcej niż Kodiak 100.
Kodiak 900 powstał właśnie na bazie Kodiaka 100. Jest od niego większy, a silnik Pratt & Whitney Canada PT-6A-34 o mocy 750 KM został zastąpiony przez PT-6A-140 o mocy 900 KM. Dzięki temu prędkość przelotowa wzrosła z 340 do 390 km/h. Większy jest też udźwig. Niewielkiemu zmniejszeniu uległ natomiast zasięg, z 2100 do 1820 km.
Uruchomienie produkcji Kodiak 900 nie spowoduje zaprzestania wytwarzania Kodiaka 100. Będzie on nadal budowany w wersji Series III.