W październiku 2022 Boeing dostarczył zaledwie 35 nowych samolotów (we wrześniu – 51). Było wśród nich 20 dużo wcześniej wyprodukowanych samolotów modelu 737 MAX. 3 samoloty dostarczył wojsku – 2 KC-46A dla USAF i P-8A dla lotnictwa Nowej Zelandii.
Dostawy Boeingów 737 MAX spadły z powodu wykrycia wad w ich kadłubach. Amerykańskiemu koncernowi brakuje też wykwalifikowanych pracowników. Stałe problemy stwarza pozrywany łańcuch dostaw komponentów.
Amerykański koncern uzyskał jednocześnie zamówienie na 122 samoloty, bez rezygnacji z zamówionych wcześniej. 52 Boeingi 737 MAX zamówiły Alaska Airlines, a 50 IAG. 10 Boeingów 787-9 zamówił nieujawniony klient.
Łącznie Boeing uzyskał od początku roku zamówienia na 664 samoloty przy rezygnacji z 110 zamówionych wcześniej (554 netto). W całym 2022 koncern dostarczył 363 nowe samoloty (prawie 300 z nich to 737 MAX 8 i 9). To znacznie gorsze wynik niż europejskiego Airbusa.
Całkowity portfel zamówień Boeinga zawiera 4441 samolotów. 3590 z nich to maszyny modelu 737 MAX.