Kilka godzin po ogłoszeniu decyzji brazylijskiej marynarki wojennej o zatopieniu w Atlantyku wycofanego ze służby lotniskowca NAe Sao Paulo, saudyjska grupa Sela poinformowała o chęci jego zakupu. Za kadłub okrętu zaoferowała 30 mln reali (ok. 5,9 mln USD). Propozycja została przedstawiona za pośrednictwem Bahov Associados.
Oferta grupy Sela obejmuje transport lotniskowca do Zatoki Perskiej. Miałby do tego posłużyć podwodny frachtowiec Blue Marlin, zakontraktowany i opłacony przez Saudyjczyków. Po dostarczeniu na miejsce przeznaczenia kadłub lotniskowca ma zostać rozebrany przez należące do grupy Sela przedsiębiorstwo specjalizujące się w demontażu dużych obiektów infrastrukturalnych.
To co zostało z lotniskowca Sao Paulo Brazylijczycy w marcu 2021 sprzedali tureckiej stoczni Sök Denizcilik Tic Sti za równowartość blisko 2 mln USD (Brazylia zatopi Sao Paulo, 2023-02-01). Kadłub opuścił Brazylię w sierpniu 2022, aby zostać złomowany w Turcji. Jednak wkrótce został zawrócony po tym, gdy rząd w Ankarze cofnął pozwolenie na wejście okrętu na wody tureckie, jako zagrażające środowisku. Od września 2022 przemieszcza się wzdłuż brazylijskiego wybrzeża, a kolejne porty uzyskują decyzje sądowe uniemożliwiające kotwiczenie lotniskowca w ich pobliżu.