Insitu, spółka zależna Boeinga, ujawniła projekt hybrydowego bsl składającego się wielowirnikowca i stałopłata. Podwieszony pod wielowirnikowcem stałopłat jest pionowo wynoszony na wysokość, z której może bezpiecznie wystartować do lotu poziomego. Po powrocie z misji stałopłat jest przechwytywany przez linę wyniesioną nad pokład okrętu przez wielowirnikowiec.
Hybrydowy bezzałogowiec Integrator VTOL jest przeznaczony do operowania z pokładów małych okrętów. W testowanej wersji system wynoszenia umożliwia start stałopłata o masie całkowitej do 110 kg. Zarówno start, jak lądowanie są całkowicie zautomatyzowane. Sam stałopłat może utrzymywać się w powietrzu ponad 16 h z ładunkiem o masie do 20 kg.
Integrator VTOL może operować w trudnych warunkach atmosferycznych. Według Insitu, jest w stanie latać w 80% warunków pogodowych panujących na północnym Atlantyku. Mogą to być warunki sprzyjające oblodzeniu, do stanu morza 5.