Chiński AutoFlight z siedzibą w Szanghaju poinformował, że na początku kwietnia 2024 dostarczył pierwszy 5-miejscowy samolot eVTOL Prosperity I (Zamówienie dla Autoflight na 205 samolotów eVTOL, 2023-03-18). Odbiorcą jest nieujawniony podmiot w Japonii. Według AutoFlight operator użyje Prosperity I do lotów demonstracyjnych podczas World Expo w Osace w 2025. Zasięg pojazdu jest szacowany na 250 km.
AutoFlight poinformował również, że uzyskał certyfikat typu dla autonomicznej wersji samolotu transportowego CarryAll. Został on wydany 22 marca 2024. Proces certyfikacji typu CAAC (Chińska Administracja Lotnictwa Cywilnego) obejmował 46 testów weryfikujących, obejmujących wyposażenie, systemy i podzespoły statku latającego. Testy obejmowały m.in. 156 lotów na łącznym dystansie ponad 10 tys. km.
CarryAll może przewozić do 440 kg ładunków. Pojazd stał się pierwszym modelem eVTOL o maksymalnej masie startowej przekraczającej 1 tys. kg, który uzyskał certyfikat typu.
Ostatnie zamówienia na CarryAll o masie całkowitej 2 tys. kg obejmują kontrakt na 30 samolotów od grupy logistycznej ZTO Express. AutoFlight ogłosił również uzyskanie zamówienia na 200 pojazdów transportowych. Nie poinformował jednak od kogo i kiedy zostaną zrealizowane pierwsze dostawy.