Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rozbił się TA-4J

Lotnictwo wojskowe, 09 lipca 2010

Po starcie z bazy Fallon rozbił się samolot TA-4J należący do Airborne Tactical Advantage Co. Pilot katapultował się i przeżył.

Do wypadku doszło wczoraj, ok. 13:40. Według świadków, Skyhawk zapalił się tuż po starcie z Fallon Naval Air Station. Pilot zdecydował się w tej sytuacji na awaryjne opuszczenie kabiny. Płonący samolot spadł z wysokości ponad 100 m i rozbił się około mili od pasa startowego w pobliżu Crook Road.

Rozbity samolot Douglas TA-4J Skyhawk, nr rej. N7051J, nr ser. 14018, należał do Airborne Tactical Advantage Company z Newport News. To przedsiębiorstwo eksploatujące samoloty służące m.in. do symulowanych walk z myśliwcami US Navy. Pilot, którego nazwiska nie ujawniono, był jest cywilem - emerytowanym pilotem wojskowym. Został przewieziony do Banner Churchill Community Hospital. Nie stwierdzono u niego poważniejszych obrażeń.

Prawdopodobną przyczyną katastrofy była awaria silnika.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.