Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rozbił się MD-11 Lufthansy

Lotnictwo cywilne, 27 lipca 2010

Podczas lądowania na lotnisku w Rijadzie rozbił się samolot cargo MD-11 Lufthansy. Pilotów przewieziono do szpitala z lekkimi obrażeniami.

Samolot lądował na lotnisku King Khaled International Airport w Rijadzie z 80 tonami ładunku ok. 9:00 GMT. Leciał z Frankfurtu, lot LH8460. Według świadków, przed lądowaniem wydobywał się z niego dym. Po zetknięciu z pasem jego kadłub rozpadł się i zapalił. Samolot jest całkowicie zniszczony. Dwuosobowej załodze nic poważnego się nie stało.

Najprawdopodobniej przyczyną wypadku był błąd pilota. Według świadków, konstrukcja samolotu nie wytrzymała zbyt twardego przyziemienia.

Rozbity samolot to McDonnell Douglas MD-11F nr rej. D-ALCQ, nr ser. 48431/534. Dostarczony Lufthansa Cargo 19.11.2004. Poprzednia rejestracja - N431LT.


Drukuj Góra