Po tym, jak Cessna zdecydował się na produkowania swoich lekkich SkyCatcherów w Chinach, w jego ślady idzie następna, amerykańska spółka, IndUS Aviation.
IndUS Aviation jest jednym z wielu amerykańskich producentów lekkich samolotów sportowo-turystycznych. Oferuje modele T-111 i T-211, będące rozwinięciem samolotów zaprojektowanych w 1945 przez Johna Thorpa i produkowanych po wojnie. Nowe odmiany zostały przystosowane do standardów LSA, a więc samolotów dla 1-2 osób, maksymalnej masie startowej do 600 kg i prędkości maksymalnej do 220 km/h.
Ze względu na założyciela, Hindusa Ram Pattisapu, spółka wykorzystuje podzespoły produkowane przez indyjską Taneja Aerospace & Aviation. Oferuje również samoloty na tamtejszym rynku.
Dla zmniejszenia kosztów produkcji oraz zdobycia dostępu do na razie niewielkiego, ale chłonnego rynku ChRL, IndUS finalizują obecnie rozmowy na temat utworzenia zakładu montażowego w Weinan, gdzie istnieje wolna strefa ekonomiczna, dedykowana dla producentów lotnictwa ogólnego. W tym celu założono już spółkę IndUS-IPI, joint-venture podmiotu amerykańskiego i prywatnej, chińskiej IPI. Nowy podmiot cieszy się jednak pełnym poparciem miejscowych władz.
W nowym zakładzie mają być montowane samoloty modelu T211 Thorpedo, napędzanego silnikiem Jabiru 3300 o mocy maksymalnej 120 KM. Producent liczy, że dzięki temu uda się zwiększyć sprzedaż tego samolotu w USA, ale również na Dalekim Wschodzie.