Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Boeinga 747 UPS w Dubaju

Lotnictwo cywilne, 03 września 2010

Wkrótce po starcie z lotniska w Dubaju rozbił się samolot cargo UPS Boeing 747-400. Zginęła jego 2-osobowa załoga.

Do katastrofy doszło dziś 19:39. Startujący z ładunkiem do Kolonii (hub UPS, lot nr 006) w Niemczech samolot Boeing 747-44AF spadł niedaleko węzła autostradowego, kilkanaście kilometrów na południowych wschód od lotniska w Dubaju, w rejonie bazy wojskowej. Według świadków, samolot płonął jeszcze przed rozbiciem się o ziemię.

Według agencji, załogę stanowiły dwie osoby. Obie prawdopodobnie zginęły. Według nadchodzących informacji, samolot nie upadł na samą autostradę, więc nie było ofiar na ziemi.

Rozbity Boeing 747-44AF nr rej. N571UP, nr ser. 35668/1393, należał do amerykańskiego przedsiębiorstwa kurierskiego UPS (United Parcel Service Inc).


Drukuj Góra