Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Boeing zwiększa tempo produkcji 737

Lotnictwo cywilne, 17 września 2010

Zapowiadany wcześniej przez Amerykanów przyrost produkcji do 35 miesięcznie samolotów z rodziny 737 ma być jeszcze większy. W drugim kwartale 2013 miesięcznie ma powstawać 38 egzemplarzy.

Obecnie koncern z Seattle może pochwalić się zamówieniami na 8574  egzemplarzy wszystkich modeli 737. Do sierpnia br. dostarczono 6510  samolotów tego typu / Zdjęcie: Boeing

Boeing oznajmił dziś, że w drugim kwartale 2013 zwiększy tempo produkcji samolotów 737 Next-Generation (obejmujących modele -600/-700/-800/-900) z 35 do 38 miesięcznie. Decyzja została podjęta zaledwie kilka miesięcy po oświadczeniu, iż w ciągu pierwszych miesięcy 2012 amerykański koncern ma zamiar zwiększyć tempo produkcji swojego najlepiej sprzedającego się samolotu pasażerskiego z 31,5 do 35 miesięcznie.

- Zwiększenie tempa produkcji jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów na ten samolot, mówi Jim Albaugh, prezes Boeing Commercial Airplanes. - Linie lotnicze chcą mieć 737 jak najwcześniej, aby móc odnowić swoje floty zapewniając swoim pasażerom jak najwyższy komfort lotu. Podjęliśmy tę decyzję po rozważeniu szczegółowych szacunków Boeinga i naszych partnerów.

Wśród kluczowych argumentów przemawiających za decyzją Boeinga wymienić można między innymi zaległości w dostarczeniu ponad 2000 samolotów 737 Next-Generation, dodatkowe opcje na zamówienia, które według oczekiwań przedsiębiorstwa powinny zostać zrealizowane przez klientów, a także bieżące kampanie sprzedażowe. Zwiększenie tempa produkcji nie powinno wpłynąć na wyniki finansowe w 2010.

Użytkownicy 737 Next-Generation, od wprowadzenia samolotu do eksploatacji w 1997 korzystają z nieustających innowacji. Do końca tego roku pierwszych 5 samolotów otrzyma nowe wyposażenie wnętrz - 737 Boeing Sky Interior. Na początku 2012 klienci będą mogli także skorzystać z dwuprocentowej redukcji ilości spalanego paliwa, dzięki połączeniu ulepszeń, które mają być wprowadzone w silniku i płatowcu.


Drukuj Góra