Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Specjalna grupa Aerofłotu i Boeinga

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 22 września 2010

19 września Aerofłot i Boeing powołały specjalną grupę roboczą, która ma przeanalizować możliwość dostarczenia rosyjskim liniom 2 samolotów 787 przed Olimpiadą w Soczi w 2014. Opóźnienie dostaw Dreamlinerów wynosi 3 lata.

Memorandum o powołaniu specjalnej grupy podpisał dyrektor generalny Aerofłotu Witalij Sawieliew i prezes Boeing Commercial Airplanes, James Albaugh. Grupa ma przeanalizować możliwość dostarczenia 2 z 22 zamówionych przez Aerofłot Boeingów 787 przed Olimpiadą w Soczi. Dostawy pozostałych samolotów mają rozpocząć się najwcześniej w 2016.

Specjalna grupa Aerofłotu i Boeinga ma rozważyć wykorzystanie przez rosyjskiego przewoźnika Boeingów 777 do czasu dostarczenia Dreamlinerów. Aerofłot zamówił 22 Boeingi 787-8 wartych 3,6 mld USD w 2007.

Zabiegi rosyjsko-amerykańskie przypominają sytuację PLL LOT sprzed 2 lat. Polskie linie, jako pierwszy klient w Europie, miały odebrać zamówione w 2005 pierwsze Boeingi 787 przed Olimpiadą w Pekinie w 2008. Na bazie amerykańskich samolotów miała zostać uruchomiona nowa linia z Warszawy do stolicy ChRL. Polski przewoźnik zrezygnował z jej obsługi po kilku lotach, zapowiadając, że wznowi loty do Pekinu w 2010, po odebraniu pierwszych Dreamlinerów. Wysokość strat PLL LOT związanych z opóźnieniem dostaw amerykańskich samolotów nie została podana.

Do tej pory do odbiorców nie dotarł żaden z zamówionych Boeingów 787. PLL LOT otrzymają pierwszy samolot tego typu najwcześniej pod koniec 2011.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.