Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Na podbój Japonii

Lotnictwo cywilne, 15 października 2010

Airbus 380 odwiedził dwa japońskie lotniska, w reklamowym oblocie, mającym zachęcić miejscowych przewoźników do zakupu tych samolotów, z przeznaczeniem na linie krajowe.

A380 Lufthansy, Air France i Singapore Airlines lądują już w porcie lotniczym Narita pod Tokio. Obsługują one jednak wyłącznie trasy międzynarodowe / Zdjęcie: Airbus

Japonia ma bardzo rozwinięty regionalny ruch lotniczy. Dwie najbardziej tłoczne linie krajowe na świecie łączą wyspy tego kraju. W pierwszej dwudziestce globalnego zestawienia znajdują się jeszcze dwa inne, japońskie połączenia.

Z tego powodu zarówno Japan Airlines (JAL) oraz All Nippon Airways (ANA) wykorzystują na nich także wielkie Boeingi 747. Jak do tej pory nie wyraziły one jednak zainteresowania najnowszym produktem europejskiego koncernu.

By to zmienić, władze Airbusa zorganizowały wizytę A380 w Japonii. Samolot odwiedził lotnisko w Sapporo oraz port lotniczy Haneda pod Tokio.

Sytuacja Europejczyków nie jest jednak łatwa. Amerykańskie Boeingi uzyskały przez dziesięciolecia silną pozycję na tamtejszym rynku. Co więcej, przepisy lotnicze wymagają, by za A380 pozostawić kilkukilometrowy dystans do kolejnego, lądującego samolotu. W związku z tym Airbusy przybywają do Japonii w godzinach wieczornych lub nocnych, by uniknąć opóźnień pozostałych samolotów. Przedstawiciele producenta uznają przepis za niepotrzebny i podjęli próby jego weryfikacji. Na razie jednak bez pozytywnych skutków.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.