Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

SR22 spadł na stadninę

Lotnictwo cywilne, 22 października 2010

W katastrofie samolotu SR22, który spadł na stadninę w pobliżu lotniska Agua Dulce w Kalifornii, zginęło troje pasażerów. Nie żyją też 3 konie.

4-miejscowy samolot SR22 leciał wczoraj z lotniska Van Nuys do Parker w Arizonie. Tuż po południu (ok. 12:10) spadł na stadninę w pobliżu skrzyżowania Canyon Quail Trail i Darling Road, ok. 70 km od Los Angeles. Samolot spłonął. Pierwotnie oficjalne źródła mówiły o śmierci 4 ludzi. Ostatecznie okazało się, że zginął pilot i dwóch pasażerów. Czwarta osoba została ciężko ranna.

Samolot upadł na stado koni. 3 z nich zginęły. Kilka kolejnych zostało rannych.

Rozbity samolot to Cirrus SR22 nr rej. N427MC, nr ser. 0152 (zdjęcie: Steve Nation). Był własnością Ovation Management z Calabasas. Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy i dlaczego pilot nie użył spadochronu ratowniczego, w który wyposażony był samolot.


Drukuj Góra