Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wypadek azerskiego Su-25

Lotnictwo wojskowe, 04 lutego 2011

Wczoraj podczas próby lądowania rozbił się samolot szturmowy Su-25 wojsk lotniczych Azerbejdżanu. Pilotom udało się katapultować.

Su-25 (zdjęcie: Robin Polderman) rozbił się w czasie rutynowego lotu treningowego, ok. 6 km od wsi Sor-Sor, niedaleko miejscowości Kiurdamir (170 km na zachód od Baku). Doszło do tego ok. 17:00 czasu lokalnego. Pilotom udało się katapultować. Na ziemi nikomu nic się nie stało.

Na pokładzie samolotu znajdowało się dwóch pilotów: płk por. Zaur Jusifil i kpt. Haiam Szukiuriow. Obu nic się nie stało.

Według wstępnych informacji z Ministerstwa Obrony Azerbejdżanu, przyczyną wypadku była awaria podwozia, które nie otworzyło się w czasie podejścia do lądowania. Po kilku nieudanych próbach jego otwarcia załoga zdecydowała się na katapultowanie.

Do poprzedniego wypadku azerskiego Su-25 doszło w marcu 2010 (Katastrofa azerskiego Su-25, 2010-03-04). Wówczas w czasie lotu treningowego zginął pilot.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.