Południowoafrykański Drakensberg Truck Manufacturing promował na IDEF nową odmianę swojego pojazdu minoodpornego Springbuck Six. Wóz prezentowano z polskimi urządzeniami z WB Electronics.
Drakensberg Truck Manufacturing (DTM) z siedzibą w Pretorii od 1990 zajmuje się handlem, remontami i modyfikacjami ciężarówek wojskowych Samil serii 20, 50 i 100, produkcją wozów opancerzonych RG-12 Nyala, jak również lekkich samochodów opancerzonych Genet (na bazie Toyoty Landcruiser) i 2,5-2,8-tonowych Fox (na bazie Nissana NP300 lub Toyoty Landcruiser). DTM oferuje również pojazdy minoodporne Springbuck Four i Springbuck Six, których produkcja rozpoczęła się w 2006. Ten ostatni pokazywany był w Stambule.
Na pierwszy rzut oka nowy pojazd Springbuck Six wyróżnia dodatkowa para niewielkich, przednich drzwi. Kolejną zmianą jest zastąpienie słabszego 4-cylindrowego, brazylijskiego silnika wysokoprężnego MWM 4.10T o pojemności 4300 cm3 i mocy 138 KM, 6-cylindrowym dieslem 6.10T tego samego producenta. Nowa jednostka napędowa ma pojemność 6450 cm3 i moc 195 KM. Osłona balistyczna pojazdu na poziomie europejskiej normy EN 1063 B6 (STANAG 4569 Poziom 2) z możliwością zwiększenia do B7 (Poziom 3). Osłona przeciwminowa chroni przed wybuchem 14-kg ładunku TNT pod każdym z kół (odpowiednik dwóch, rosyjskich min przeciwpancernych TM-57) lub 7-kg bezpośrednio pod kadłubem (jedna TM-57).
Na południowoafrykańskim wozie zostały prezentowane urządzenia WB Electronics - interkom FONET (m.in. pulpit operatora CZS-2FFS-FK, pulpit głośnikowy CZS-2GM) i terminal pojazdowy DD-9620T. Spółka z Ożarowa nie była jedyną z Polski, która promowała swoje wyroby w Stambule. Własne stoisko posiadała warszawska PIMCO.