Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oferta na Osprey`e

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 06 sierpnia 2011

Boeing i Bell, producenci samolotów hybrydowych V-22 Osprey odpowiedzieli na zapytanie ofertowe US Navy, dotyczące drugiego wieloletniego zamówienia na te maszyny. Nie podano jednak szczegółów dokumentu.

Wbrew wątpliwościom wielu obserwatorów, skomplikowane technicznie Osprey`e wykazały się wysoką sprawnością w czasie konfliktów w Iraku i Afganistanie. Są również tańsze w eksploatacji, w porównaniu do śmigłowców transportowych marynarki wojennej, biorąc pod uwagę cenę przewiezienia osoby na km lotu / Zdjęcie: US Navy

US Navy zamierza kupić w drugiej transzy dostaw 115 V-22 dla lotnictwa US Marine Corps oraz 7 CV-22 dla dowództwa operacji specjalnych wojsk lotniczych (AFSOC). Daje to łącznie 122 samoloty, które powinny być przekazane użytkownikowi w latach budżetowych 2013-2017, co oznacza przedłużenie istnienia linii montażowej do 2019.

Pierwsze wieloletnie zamówienie dotyczyło łącznie 143 maszyn i lat budżetowych 2008-2012. Dostawy większości z nich już zrealizowano. Pozwoliły one na stworzenie 10 eskadr w lotnictwie Marines i 5 w jednostkach specjalnych USAF.

Ze względu na wstępną fazę negocjacji, zespół Bell-Boeing nie ujawnił proponowanej wartości kontraktu. Wiadomo jednak, że odbiorca liczy na znaczne zmniejszenie kosztów, w porównaniu do pierwszej transakcji. Średnia cena jednostkowa obecnie produkowanych Osprey`ów wynosi - według fragmentarycznych, ale oficjalnych danych Pentagonu - 67 mln USD. Docelowo Pentagon planuje kupić 458 samolotów tego typu.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.