Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Odmłodzenie rosyjskich Ił-76

Lotnictwo wojskowe, 23 lutego 2012

Do 2020 Rosja chce zmodernizować oraz wymienić na nowe 70% samolotów transportowych Ił-76 i prawie połowę An-124. Obecnie wojska lotnicze (WWS) wykorzystują operacyjnie ok. 230 maszyn tych typów.

Informację o wymianie lub zmodernizowaniu 70% zasadniczej części floty transportowej WWS podał płk Władimir Drik, rzecznik prasowy wojsk lotniczych. Moskwa zamierza prawie całkowicie odmłodzić wyposażenie swoich sił zbrojnych w ciągu bieżącej dekady / Zdjęcie: MO Rosji

Rosjanie w pierwszej kolejności zakładają przeprowadzić głęboką modernizację posiadanych Ił-76, do wariantu MDM. Zasadniczym elementem przebudowy ma być wymiana silników na stosunkowo nowoczesne (m.in. spełniające unijne wymogi dotyczące poziomu hałasu) PS-90. Natomiast po 2015 do służby mają wejść już nowe Ił-476 (Oblot Iła-476, 2011-12-30). Samolot otrzyma nową awionikę, szklany kokpit, będzie miał także zmodernizowany płatowiec. Udźwig samolotu zostanie zwiększony z 50 do 60 t.

Ponadto WWS planują modernizację 10 ciężkich An-124-100 do wariantu -150, z udźwigiem zwiększonym ze 120 do 150 t. Oznacza to przekreślenie wcześniejszych planów wznowienia ich produkcji (20 Rusłanów dla WWS do 2020, 2009-12-25).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.