Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Opóźnienie Super Jeta-100

Lotnictwo cywilne, 25 marca 2008

Przedstawiciele OAK potwierdzili nieoficjalne doniesienia, że dostawy samolotu SuperJet-100 nie rozpoczną się w 2008. Coraz bardziej opóźniony jest także termin oblotu prototypu.

Według opublikowanych informacji, opóźnienia spowodowane są kłopotami ze skompletowaniem wyposażenia samolotu. Oblot SuperJeta-100 był planowany na listopad 2007. Obecnie mówi się o kwietniu 2008. Pierwszy odbiorca - Aerofłot nie otrzyma jednak seryjnych samolotów w bieżącym roku. OAK nie podaje obecnie żadnego przewidywanego terminu dostawy. Przedstawiciele holdingu twierdzą jedynie, że opóźnienie nie spowoduje naliczenia kar umownych.

Samolot transportu regionalnego Suchoj SuperJet-100 (SSJ 100) jest produktem ZAO Grażdanskije samolioty Suchowo powstałej w 2000. Jego konstrukcja, rozwijana od blisko 20 lat, spełnia wymagania przepisów rosyjskich (AP-25), europejskich (JAR-25) i amerykańskich (FAR-25). Podstawowe wersje samolotu będą przeznaczone do przewozu 75 lub 95 pasażerów. W rosyjskich liniach SSJ 100 ma zastąpić przestarzałe Tu-134 i Jak-42.

Na początku 2008 Grażdanskije samolioty Suchowo dysponowały zamówieniami na 73 SSJ 100 i 31 opcjami. Najwięcej samolotów tego typu zamówił Aerofłot - 30. Na drugim miejscu jest kompania AirUnion (15 egz.), dalej FLK (10), ItAli (10), Dalavia (6) i Armavia (2). W 2008 producent zamierzał dostarczyć 8 samolotów seryjnych, w 2009 - 30, a w 2010 - 60. Później roczna produkcja ma utrzymywać się na poziomie 70 SSJ 100. Cena jednego samolotu jest szacowana na 25 mln USD.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.