Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe izraelskie bezpilotowce

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 02 kwietnia 2008

Aeronautics Defense Systems buduje nowy bezpilotowiec bazujący na lekkim samolocie DA42. Dominator 2 ma zostać oblatany w maju.

Dominator 2 ma zostać oblatany w maju

DA42 Twin Star to kompozytowy samolot o rozpiętości 13,5 m i udźwigu 2 ton, napędzany dwoma silnikami diesla TAE Centurion, zaprojektowany przez Diamond Aircraft. Oparty na nim bsl może przenosić wyposażenie różnego typu, przede wszystkim systemy rozpoznawcze. Bezpilotowiec na bazie DA42 chciały opracować też inne przedsiębiorstwa izraelskie: Elbit Systems i Israel Aerospace Industries. Prawa do wykorzystania samolotu uzyskała jednak właśnie ADS.

Bsl oparty na D-Jet istnieje na razie jedynie w postaci symulacji komputerowych

Aeronautics Defense Systems opracowuje też bezpilotowiec na bazie samolotu odrzutowego klasy VLJ - D-Jet, kosztującego zaledwie 1,4 mln USD. Na razie nie podano żadnych szczegółowych danych na jego temat. D-Jet ma rozpiętość 11,5 m, a jego udźwig wynosi około tony. Napędzany jest silnikiem Williams FJ33-4A. Izraelczycy liczą na to, że w krótkim czasie uzyskają zgodę na użytkowanie swych bsl w cywilnej przestrzeni powietrznej.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.