Seryjna produkcja mini-amfibii Icon A5 rozpoczęła się w grudniu 2012. Dotyczy to m.in. kompozytowych elementów płatowca dostarczanych przez Cirrus Aircraft. Icon Aircraft nadal nie podaje jednak terminu pierwszych dostaw.
Pierwotnie zakładano, że pierwsze A5 trafią do odbiorców w 2010. Według ostatnich deklaracji, z sierpnia ub.r., dostawy miałyby rozpocząć się w połowie 2013 (Cirrus wesprze Icon Aircraft, 2012-08-07). Podawano wtedy, że produkcja seryjna rozpocznie się pod koniec 2012. Jak donoszą przedstawiciele Icon Aircraft, stało się to w grudniu ub.r., dzięki wykonaniu pierwszych urządzeń montażowych, w tym matryc do wytwarzania kompozytowych elementów. Ich produkcje zlecono doświadczonej Cirrus Aircraft. Obecnie otrzymała ona już matryce dla większości podzespołów skrzydeł, kadłuba i ustrzenia.
Zakończono też prace projektowe dotyczące wnętrza kabiny. Trwają testy wyposażenia pokładowego, w tym elementów awioniki i systemu łączności.
Niepokojące dla ok. 850 osób, które złożyły wstępne zamówienia na te samoloty, jest jednak fakt, że przedstawiciele Icon nie wskazują terminu pierwszych dostaw. Mimo deklarowanego pozytywnego przebiegu prób, które mają zakończyć się przyznaniem przez amerykańskie władze lotnicze certyfikatu typu, nie są też znane losy propozycji zwiększenia maksymalnej masy samolotu. Granicą, którą wyznacza klasa LSA, jest dla wodnosamolotów 650 kg, tymczasem producent zwrócił się o zgodę na jej przekroczenie, tłumacząc się względami bezpieczeństwa. To z kolei sugeruje daleko idące ingerencje w konstrukcję maszyny (Cięższy Icon A5?, 2012-09-12).