Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy kwartał dla Airbusa

Lotnictwo cywilne, 08 kwietnia 2008

W pierwszym kwartale 2008 Airbus zebrał potwierdzone zamówienia na 395 samolotów. Aż o 107 więcej niż Boeing.

Do 31 marca Airbus uzyskał zamówienia na 420 nowe samoloty, ale jednocześnie potencjalni odbiorcy zrezygnowali z 25 maszyn. Boeing uzyskał zamówienia na 289 samolotów przy rezygnacji tylko z jednego. W pierwszym kwartale Airbus dostarczył 123 samoloty, podczas gdy jego amerykański rywal 115.

Airbus najwięcej zamówień uzyskał na samoloty rodziny A320 - 302 minus 12 rezygnacji. Najpopularniejszym modelem Boeinga pozostaje 737 - 187 zamówionych przy rezygnacji z jednego samolotu. Na rodzinę A330, 340 i 350 przypadło w pierwszym kwartale 115 zamówień przy rezygnacji z 13 samolotów. Boeingów 777 i 787 zamówiono 101. Minimalne były zamówienia w grupie największych maszyn: trzy A380 i jeden 747.

W pierwszym kwartale 2007 wyraźnie wygrywał Boeing. Uzyskał wówczas zamówienia na 185 samolotów, o 51 więcej niż Airbus, który przeżywał wówczas kryzys.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.