Reklama
Reklama

Aeronautics Defense Systems buduje nowy bezpilotowiec bazujący na lekkim samolocie DA42. Dominator 2 ma zostać oblatany w maju.

Dominator 2 ma zostać oblatany w maju

DA42 Twin Star to kompozytowy samolot o rozpiętości 13,5 m i udźwigu 2 ton, napędzany dwoma silnikami diesla TAE Centurion, zaprojektowany przez Diamond Aircraft. Oparty na nim bsl może przenosić wyposażenie różnego typu, przede wszystkim systemy rozpoznawcze. Bezpilotowiec na bazie DA42 chciały opracować też inne przedsiębiorstwa izraelskie: Elbit Systems i Israel Aerospace Industries. Prawa do wykorzystania samolotu uzyskała jednak właśnie ADS.

Bsl oparty na D-Jet istnieje na razie jedynie w postaci symulacji komputerowych

Aeronautics Defense Systems opracowuje też bezpilotowiec na bazie samolotu odrzutowego klasy VLJ - D-Jet, kosztującego zaledwie 1,4 mln USD. Na razie nie podano żadnych szczegółowych danych na jego temat. D-Jet ma rozpiętość 11,5 m, a jego udźwig wynosi około tony. Napędzany jest silnikiem Williams FJ33-4A. Izraelczycy liczą na to, że w krótkim czasie uzyskają zgodę na użytkowanie swych bsl w cywilnej przestrzeni powietrznej.

Dominator 2 ma zostać oblatany w maju

DA42 Twin Star to kompozytowy samolot o rozpiętości 13,5 m i udźwigu 2 ton, napędzany dwoma silnikami diesla TAE Centurion, zaprojektowany przez Diamond Aircraft. Oparty na nim bsl może przenosić wyposażenie różnego typu, przede wszystkim systemy rozpoznawcze. Bezpilotowiec na bazie DA42 chciały opracować też inne przedsiębiorstwa izraelskie: Elbit Systems i Israel Aerospace Industries. Prawa do wykorzystania samolotu uzyskała jednak właśnie ADS.

Bsl oparty na D-Jet istnieje na razie jedynie w postaci symulacji komputerowych

Aeronautics Defense Systems opracowuje też bezpilotowiec na bazie samolotu odrzutowego klasy VLJ - D-Jet, kosztującego zaledwie 1,4 mln USD. Na razie nie podano żadnych szczegółowych danych na jego temat. D-Jet ma rozpiętość 11,5 m, a jego udźwig wynosi około tony. Napędzany jest silnikiem Williams FJ33-4A. Izraelczycy liczą na to, że w krótkim czasie uzyskają zgodę na użytkowanie swych bsl w cywilnej przestrzeni powietrznej.

Reklama
Reklama

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.