Reklama
Reklama

W zakładach Täby Air Maintenance w szwedzkim Örebro dobiega końca przebudowa pierwszego samolotu Saab 2000 Cargo. Tam także zostały wyprodukowane niezbędne do niej elementy, w tym boczne drzwi ładunkowe o wymiarach 1,3 x 1,35 m. Projekt jest realizowany we współpracy z jego nabywcą – Jetstream Aviation Capital z Miami na Florydzie.

Pierwszy Saab 2000 Cargo ma być gotowy w 1. kw. br. Plan zakłada uzyskanie Certyfikatów Typu EASA i FAA do końca marca 2022 / Zdjęcie: TAM

Saab 2000 Cargo będzie mógł przewozić towary w ładowni o objętości 55,4 m3, przy maksymalnym obciążeniu podłogi wynoszącym 730 kg/m2. Jego zasięg z ładunkiem o masie 6622 kg wynosić ma 1722 km (zgodnie z przepisami FAR 25, Part 121), a z ładunkiem 3402 kg – 2834 km (zgodnie z FAR 25, Part 135). Maksymalna masa samolotu do startu wynosić ma 23 000 kg, a maksymalna masa paliwa – 4250 kg.

Reklama
Reklama

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.