Reklama
Reklama

IAI (Izrael Aircraft Industries) opracowuje bezzałogowy wariant śmigłowca Alouette 3 - NRUAV (Naval Rotary UAV).

Na Eurosatory 2008 prezentowany jest model bezzałogowego śmigłowca z wyeksponowanymi nowymi elementami konstrukcji / Zdjęcie: Tomasz Hypki

Bezzałogowy śmigłowiec może być oparty na Alouette 3, ale przede wszystkim jego indyjskiej licencyjnej wersji - Chetak. Miejsce opróżnione przez załogę zostało wykorzystane na dodatkowy zbiornik paliwa. W ten sposób czas lotu NRUAV może sięgnąć 5 i pół godziny.

NRUAV jest wyposażony w urządzenia rozpoznania elektronicznego Comint/Sigint, radar morski i stabilizowaną wieżyczkę z systemami optoelektronicznymi. Śmigłowiec ma stanowić wyposażenie okrętów, realizując na ich rozpoznanie pozahoryzontalne.

Na Eurosatory 2008 prezentowany jest model bezzałogowego śmigłowca z wyeksponowanymi nowymi elementami konstrukcji / Zdjęcie: Tomasz Hypki

Bezzałogowy śmigłowiec może być oparty na Alouette 3, ale przede wszystkim jego indyjskiej licencyjnej wersji - Chetak. Miejsce opróżnione przez załogę zostało wykorzystane na dodatkowy zbiornik paliwa. W ten sposób czas lotu NRUAV może sięgnąć 5 i pół godziny.

NRUAV jest wyposażony w urządzenia rozpoznania elektronicznego Comint/Sigint, radar morski i stabilizowaną wieżyczkę z systemami optoelektronicznymi. Śmigłowiec ma stanowić wyposażenie okrętów, realizując na ich rozpoznanie pozahoryzontalne.

Reklama
Reklama

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.