Reklama
Reklama

Przedstawiciele zakładów Antonowa poinformowali, że od 4 marca w zakładach przedsiębiorstwa w Kijowie trwa remont i modernizacja pierwszych, indyjskich samolotów transportowych An-32.

</span>An-32 to odmiana doskonale znanego również w Polsce samolotu An-26, powstała specjalnie na zamówienie Indii. Dzięki wykorzystaniu silników ZMKB Progress AI-20DM o mocy 5100 KM każdy, uzyskano możliwość operowania z lotnisk na wysokościach do 4500 m i przy wysokich temperaturach. Zwiększono również ładowność, do 6,7 t / Zdjęcie: Rohan

Umowę w sprawie modernizacji 105 indyjskich An-35 podpisano 15 czerwca 2009 (zobacz także: Ukraina zmodernizuje indyjskie An-32). Zakłada ona generalny remont, który pozwoli wydłużyć resursy o 15-20 lat. Samoloty zostaną również doposażone w nowoczesne systemy, zwiększające ich możliwości operacyjne i bezpieczeństwo lotów.

Ukraińcy zainstalują 25 nowych urządzeń, w tym system ostrzegający przed kolizjami z innymi statkami powietrznymi oraz przeszkodami na ziemi, system nawigacji satelitarnej, nowoczesny zestaw pomiaru przebytego dystansu, nowy radiowysokościomierz, radar pokładowy, instalację tlenową i fotele załogi. Według wcześniejszych doniesień, dostawcą części systemów awionicznych będą przedsiębiorstwa izraelskie.

Do Kijowa przyleciało 5 indyjskich samolotów. Po zakończeniu ich remontu i modernizacji, prace zostaną ocenione przez odbiorcę. W przypadku pozytywnej decyzji, na Ukrainę przyleci jeszcze 35 kolejnych transportowców. Pozostałe 65 zostanie wyremontowanych w indyjskich zakładach lotniczych BRD-1.

An-32 to odmiana doskonale znanego również w Polsce samolotu An-26, powstała specjalnie na zamówienie Indii. Dzięki wykorzystaniu silników ZMKB Progress AI-20DM o mocy 5100 KM każdy, uzyskano możliwość operowania z lotnisk na wysokościach do 4500 m i przy wysokich temperaturach. Zwiększono również ładowność, do 6,7 t / Zdjęcie: Rohan

Umowę w sprawie modernizacji 105 indyjskich An-35 podpisano 15 czerwca 2009 (zobacz także: Ukraina zmodernizuje indyjskie An-32). Zakłada ona generalny remont, który pozwoli wydłużyć resursy o 15-20 lat. Samoloty zostaną również doposażone w nowoczesne systemy, zwiększające ich możliwości operacyjne i bezpieczeństwo lotów.

Ukraińcy zainstalują 25 nowych urządzeń, w tym system ostrzegający przed kolizjami z innymi statkami powietrznymi oraz przeszkodami na ziemi, system nawigacji satelitarnej, nowoczesny zestaw pomiaru przebytego dystansu, nowy radiowysokościomierz, radar pokładowy, instalację tlenową i fotele załogi. Według wcześniejszych doniesień, dostawcą części systemów awionicznych będą przedsiębiorstwa izraelskie.

Do Kijowa przyleciało 5 indyjskich samolotów. Po zakończeniu ich remontu i modernizacji, prace zostaną ocenione przez odbiorcę. W przypadku pozytywnej decyzji, na Ukrainę przyleci jeszcze 35 kolejnych transportowców. Pozostałe 65 zostanie wyremontowanych w indyjskich zakładach lotniczych BRD-1.

Reklama
Reklama

Powiązane wiadomości

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.