Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Dwusetny kadłub S-76C z Czech

Lotnictwo cywilne, 17 kwietnia 2008

AERO Vodochody zakończyły niedawno montaż 200. kadłuba śmigłowca Sikorsky S-76C. Zakłady przygotowują się również do budowy kadłubów wersji D.

Dwusetny kadłub S-76C. Po zupełnie nieudanym przejęciu zakładów przez Boeinga, AERO zostały w 2006 ponownie sprzedane, prywatnej, czesko-słowackiej spółce Penta. Nowemu kierownictwu już w 2007 udało się wygenerować zysk, po raz pierwszy od kilku lat / Zdjęcie: AERO

AERO produkują śmigłowiec, z wyłączeniem elementów napędu. W Czechach montuje się strukturę kadłuba, instalację hydrauliczną, systemy elektroniczne, awionikę i przeprowadza testy tych podzespołów. Później tak przygotowany produkt, transportowany jest drogą lądową do niemieckiego portu Bremerhaven i wysyłany do USA.

Montaż wersji C rozpoczęto w 2000. W marcu 2006 odchodzono uroczystość zakończenia pracy przy setnym kadłubie. Od tego czasu tempo produkcji znacznie wzrosło. W 2008 planowane jest ponownie przekroczenie 50 egz. rocznie. Jednocześnie trwają prace nad pierwszymi kadłubami śmigłowców nowej wersji D.

Dla AERO, montaż kadłubów S-76 jest największym obecnie realizowanym przedsięwzięciem. Władze przedsiębiorstwa stawiają sobie za cel, nie prowadzenie produkcji finalnej, ale utrzymanie się na rynku, jako ceniony podwykonawca. Świadczą także usługi na rzecz takich producentów, jak EADS, Alenia, Boeing czy - pośrednio - Embraer, choć w mniejszym wymiarze.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.