Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

EBACE 2013: EC175 dla VIP-ów i biznesmenów

Lotnictwo cywilne, 21 maja 2013

Eurocopter dołączył do swojej oferty dwie kolejne wersje najnowszego śmigłowca EC175 - VIP i Executive. Makietę tego ostatniego zaprezentowano dziś w Genewie.

Pełnowymiarowa makieta EC175 Executive

Wyposażenie kabin śmigłowców EC175 Executive i VIP zostało zaprojektowane przez Pedera Eidsgaarda z Pegasus Design, znanego z analogicznych przedsięwzięć dla samolotów odrzutowych klasy biznes i luksusowych jachtów. Producent zapowiada, że obydwa modele będą produktami flagowymi Eurocoptera w odpowiednich segmentach rynku (Oblot seryjnego EC175, 2012-12-13, EC175 lepszy od przewidywań, 2012-01-09).

EC175 VIP, mieszczący od 6 do 8 pasażerów, jest oferowany w trzech różnych stylach. Pierwszy to awangarda, inspirowany współczesnymi samochodami sportowymi; drugi bazuje na wnętrzach współczesnych luksusowych apartamentów,  a natchnieniem trzeciego – klasycznego – są wielkie miasta Europy.

Wnętrze kabiny śmigłowca w wersji VIP / Zdjęcia: Eurocopter

Kabiny pasażerska EC175 VIP została podzielona na dwa obszary. Z przodu zabudowano cztery klubowe fotele. Zajmujący je podróżni są zwróceni do siebie twarzami. Z tyłu, na kanapie mieszczą się trzy kolejne osoby. Opcjonalnie w śmigłowcu można zabudować okna z szybami elektrochromatycznymi, pokładowy system rozrywki  audio i wideo oraz układy łączności satelitarnej.

Wersja EC175 Executive, zaprezentowana na EBACE w postaci pełnowymiarowej makiety, mieści od 9 do 12 pasażerów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.