Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Solar Impulse wylądował w Waszyngtonie

Lotnictwo cywilne, 16 czerwca 2013

Zasilany energią słoneczną motoszybowiec Solar Impulse zakończył przelot nad USA. Krótko po północy wylądował w Waszyngtonie.

Solar Impulse startuje z Cincinnati do lotu kończącego turę nad USA / Zdjęcie: Solar Impulse

W czasie ostatniego etapu przelotu nad USA, zasilany energią słoneczną motoszybowiec Solar Impulse był pilotowany przez Bertranda Piccarda. Wylądował w ciemnościach, o 00:15 czasu lokalnego na pasie Dulles International Airport pod Waszyngtonem. Lot z Cincinnati (Solar Impulse leci do Waszyngtonu, 2013-06-15) trwał ponad 14 godzin i odbywał się na wysokości 8,2 km.

Do przelotu nad USA Solar Impulse wystartował 3 maja (Solar Impulse nad USA, 2013-05-03). Pierwszym etapem był lot z San Francisco w Kalifornii do Phoenix w Arizonie. Ostatni przelot rozpoczął się w St. Louis. Międzylądowanie w Cincinnati zostało wymuszone warunkami atmosferycznymi, głównie silnym przeciwnym wiatrem.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.