Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwsze A320neo dla Afryki

Lotnictwo cywilne, 05 lipca 2013

Tunezyjskie linie lotnicze Syphax potwierdziły zamówienie na 3 Airbusy A320neo i 3 A320ceo. Są one pierwszym nabywcą A320neo z Afryki.

A320neo w barwach Syphax Airlines / Rysunek: Airbus

Przewoźnik podpisał porozumienie w sprawie zakupu wspomnianych samolotów podczas zakończonego niedawno Paris Air Show (Paris Air Show 2013: Airbus sprzedał samoloty za niemal 69 mld USD, 2013-06-20). Wszystkie zamówione przez niego A320 będą napędzane silnikami CFM. Wartość kontraktu nie została ujawniona.

Syphax Airlines rozpoczęły operacje lotnicze w kwietniu ub. r. Jak podaje Airbus obecnie flota towarzystwa składa się z 2 A319 i 3 A320, a wkrótce dołączy do nich wyleasingowany A330-200. Natomiast na oficjalnej stronie internetowej linii jest mowa o 2 A319, do których od 2015 mają dołączyć 3 A319 i niesprecyzowana liczba A320.

Bazą towarzystwa jest port lotniczy Safakis w Tunezji. Siatka połączeń obejmuje destynacje w Tunezji, Libii, Arabii Saudyjskiej, Francji i Turcji.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.