Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

30% rynku dla KC-390

Lotnictwo wojskowe, 05 listopada 2013

Embraer zamierza zdobyć 20-30% rynku wojskowych samolotów transportowych dla KC-390.

KC-390 w wersji pożarniczej / Rysunek: Embraer

Embraer zadowoli się zdobyciem 20-30% rynku samolotów transportowych do 2025 – stwierdził prezes brazylijskiego przedsiębiorstwa, Frederico Curado. Oznacza to wyprodukowanie w tym czasie 140-210 KC-390.

Brazylijczycy planują używanie KC-390 nie tylko do transportu ładunków i ludzi, desantowania spadochroniarzy i palet, przetaczania paliwa podczas lotu oraz przewozu rannych i chorych, ale także do zadań poszukiwawczo-ratowniczych i jako samolotu pożarniczego (LAAD 2013: Nowe wersje KC-390 , 2013-04-10).

Brazylijska konstrukcja ma być zastępcą i następcą C-130 Hercules, którego Lockheed sprzedaje bez przerwy od 1954, z silnym poparciem rządu Stanów Zjednoczonych Ameryki. Są pewne rynki, których nie sposób zdobyć – podkreślił prezes Embraera. Jednak dzięki zawarciu porozumienia z innym gigantem z USA, Boeingiem, Brazylijczycy mogą pokusić się o sprzedaż KC-390 w krajach, gdzie samodzielnie nie mieli być szans powodzenia (Paris Air Show 2013: Wyniki Embraera , 2013-06-21). Dotyczy to rynków amerykańskiego i brytyjskiego oraz Bliskiego Wschodu.

Pierwszy KC-390 ma wzbić się w powietrze przed końcem 2014. Pierwsze samoloty seryjne mają wejść do służby w 2016. Dotychczas Brazylijczycy zdobyli zamówienia na 60 KC-390, od 6 krajów (KC-390 dla Czech już wkrótce?, 2013-04-18). Najwięcej, aż 28, zamówiły rodzime wojska lotnicze.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.